ID: 909
Advertentie ID: #909 is verwijderd van uw verlanglijst.
Supply Chain Planner
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Voor één van onze opdrachtgevers, een specialist in de
bouw, zijn wij op zoek naar een supply chain planner. Als supply chain planner
ben jij verantwoordelijk om de voorraad zo optimaal mogelijk te houden, bepaal
je de hoeveelheid aan producten die besteld moeten worden en verzorg jij de
dagelijkse voorraad leveringen voor alle vestigingen in heel Nederland. Ben
jij een professionele gesprekspartner, krijg jij energie van optimaliseren &
perfectioneren en weet jij dat op een juiste manier te communiceren? Dan horen
wij uiteraard graag van je.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is gevestigd in Zaandam en zij zijn een specialist in bouwproducten. Zij leveren producten die kwalitatief
hoog staan aangeschreven (gecertificeerd), hebben servicegerichtheid hoog in
het vaandel staan en met een breed assortiment kunnen zij voldoen aan de
behoefte van klanten. Er heerst een informele- en collegiale werksfeer, is er
ruimte voor nieuwe initiatieven en wordt er gestimuleerd op zelfontwikkeling.
Daarbij is er op de supply chain afdeling een mooie mix tussen ervaren krachten
en young professionals. Ook worden nieuwe en frisse ideeën erg gewaardeerd om
professionalisering en vooruitgang te realiseren.
Functieomschrijving
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Fulltime (5 dagen, 40 uur)
€2.500 - €3.500 per maand (afhankelijk van ervaring)
Informele werksfeer, doorgroeimogelijkheden, trainingen & cursussen worden aangeboden
Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden
Sollicitatieprocedure
Martijn van Ooijek
[email protected]
+31(0)6 155 45 007
bouw, zijn wij op zoek naar een supply chain planner. Als supply chain planner
ben jij verantwoordelijk om de voorraad zo optimaal mogelijk te houden, bepaal
je de hoeveelheid aan producten die besteld moeten worden en verzorg jij de
dagelijkse voorraad leveringen voor alle vestigingen in heel Nederland. Ben
jij een professionele gesprekspartner, krijg jij energie van optimaliseren &
perfectioneren en weet jij dat op een juiste manier te communiceren? Dan horen
wij uiteraard graag van je.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is gevestigd in Zaandam en zij zijn een specialist in bouwproducten. Zij leveren producten die kwalitatief
hoog staan aangeschreven (gecertificeerd), hebben servicegerichtheid hoog in
het vaandel staan en met een breed assortiment kunnen zij voldoen aan de
behoefte van klanten. Er heerst een informele- en collegiale werksfeer, is er
ruimte voor nieuwe initiatieven en wordt er gestimuleerd op zelfontwikkeling.
Daarbij is er op de supply chain afdeling een mooie mix tussen ervaren krachten
en young professionals. Ook worden nieuwe en frisse ideeën erg gewaardeerd om
professionalisering en vooruitgang te realiseren.
Functieomschrijving
- Optimaliseren van de voorraad voor verschillende vestigingen
- Overleggen en advies geven aan de inkoopafdeling omtrent leveringscondities
- Coördineren van ontwikkelingen bij leveranciers
- Interne schakel en sparringpartner tussen sales, supply chain en finance
- Realiseren van trendanalyses om verbeterplannen landelijk te implementeren
- Maken van voorstellen omtrent een efficiënte voorraadhoogte en voorraadaanvulling
- Controleren en beheren van beschikbare artikelen
- Zorgdragen voor een optimale omloopsnelheid
Functie-eisen
- Hbo- opleiding afgerond
- Circa 1 tot 3 jaar relevante werkervaring in een supply chain omgeving
- Hbo- starters komen in aanmerking, mits een relevant afgeronde opleiding binnen supply chain
- Pragmatisch, enthousiast en daadkrachtig
- Communicatief, teamspeler en ontwikkelingsgericht
- Plezier hebben in het werk!
Arbeidsvoorwaarden
Fulltime (5 dagen, 40 uur)
€2.500 - €3.500 per maand (afhankelijk van ervaring)
Informele werksfeer, doorgroeimogelijkheden, trainingen & cursussen worden aangeboden
Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden
Sollicitatieprocedure
Martijn van Ooijek
[email protected]
+31(0)6 155 45 007